مجله سلامت

  • ۰
  • ۰

فواید استفاده از وازلین در چهره شما


وازلین نام یک مارک محبوب ژله نفتی است. این ترکیبی از مواد معدنی و موم است که به راحتی قابل پخش است. وازلین بیش از 140 سال است که به عنوان یک مرهم و پماد درمانی برای زخم ها ، سوختگی ها و پوسته های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

Petroleum ماده اصلی وازلین است. ممکن است شما با سایر فرآورده های نفتی مانند نفت سفید و بنزین بیشتر آشنا شوید. درست مانند آن محصولات ، وازلین دارای یک قوام نرم و نرم و نرم است.

اما برخلاف دیگر اشکال نفتی ، وازلین برای استفاده در پوست و دست شما بی خطر است. این حتی برای برخی به عنوان مرطوب کننده مورد علاقه است.

استفاده از وازلین به عنوان مرطوب کننده برای صورت شما بی خطر است ، اما اگر این کار را انجام دهید ، باید مواردی را بدانید که باید بدانید.

وازلین و پوست شما
وازلین به عنوان یک عنصر منبع انسداد قابل اعتماد کار می کند. این بدان معنی است که ، در بیشتر موارد ، در واقع رطوبت به چهره شما اضافه نمی کند.

آنچه وازلین انجام می دهد ، رطوبت موجود در پوست شما است. همچنین با ایجاد یک مهر و موم یا سدی که در آن اعمال می شود ، از پوست آسیب دیده یا تحریک می کند.

با این مانع ، ژله نفتی به طور موثری میزان رطوبت پوست را از بین می برد. براساس بررسی های انجام شده ، ژله های نفتی در مقایسه با روغن های لانولین ، زیتون و مواد معدنی از این منبع برتر هستند.

وازلین پوست شما را از از دست دادن رطوبت حفظ می کند ، بنابراین برخی از محصولات ژله ای مخلوط شده با روغن ممکن است در واقع در مرطوب کردن موثرتر باشند. Aquaphor ، یکی دیگر از محصولات ژله های نفتی ، لانولین و Ceresin را مخلوط می کند تا محصول را مرطوب کننده و همچنین انسداد کند.

برای استفاده بهینه از اثرات مانع وازلین ، حداقل یک متخصص پوست و مو مشهور به نام Trusted Source توصیه می کند که هر شب از آن به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کرده و محصول اضافی را کاملاً از بین ببرد. از نظر تئوری ، رطوبت پوست را در هنگام خواب قفل می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی